Mind a közösségi médiában, mind pedig a reklámokban elterjedt, és felfedezhetted már az utóbbi években a hashtaget.
Elsőre buta kis jelecskének, illetve programozási hibának tűnhet, ha a neten látod, ám ez nem így van.
Mire való, és hogyan használd?
Lényegében azon kívül, hogy a közösségi oldalakon kategorizálja a hozzászólásokat, beszélgetéseket, kiemel hivatkozásokat, információkat.
Így pedig a SEO, azaz a keresőoptimalizált oldalak által kényelmesebben elérhetővé válik.
A vállalkozásoknak nagy könnyebbség. Lévén, ha jó stratégiával csinálják, akkor igen-igen sok pénz jöhet a jelképes házhoz.
Így néz ki egy #hashtag: #sztemjoiras
Vagyis a kettőskereszt jel után lévő szavakat egybe kell írni.
Mire ügyelj, ha te is #hashtag-et fogsz használni a jövőben?
Rövid legyen (#vagyisilyenhosszuhashtagetnemerdemescsinalnimertnemfognaktegedszeretniesaznemjo), lényegretörő, ékezetek nélküli és ne spammelj.
Tehát fölöslegesen ne írj sok, illetve irreleváns szavakat, mivel (olvashatóan): „nem fognak szeretni ezért.”
Ha tetszett a cikk, akkor oszd meg, és likeold!
Továbbá a szokásos: kérdés esetén nyugodtan írj!